تراکز مدرن | TRUCKSMODERN

مرجع تخصصی بازی های کمپانی SCS Software

خبر | سری جدید کامیون های اسکانیا در ETS 2

نوشته شده توسط: سامان سالمی زاده در ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۹
 

سلام...

کمپانی SCS چندی پیش خبر جدیدی را منبی بر ساخت سری جدید کامیون های اسکانیا در بازی ETS 2 منتشر کرد . این خبر نشان میدهد این کامیون بزودی دربازی ETS 2 با ویژگی های بینظیری اضافه خواهد شد.برای مشاهده خبر و جزئیات آن به ادامه خبر مراجعه فرمایید.

  • نقل قول از شرکت SCS:

سری جدید اسکانیا R و S درحال نزدیک شدن به خط پایان هستند…

امروز میخواهیم از بروز رسانی جدید خود خبر بدهیم،نسل بعدی کامیون های اسکانیا.طراحان ما با بهترین طراحی و مدل سازی جزئیات این کامیون باشکوه را ساخته اند. سری S هم اکنون درحال کار بر روی داخلی و سری R نیز تقریبا تکمیل است.همچنین ما درحال تنظیم و قرار دادن و اجرای تمام DLC های بازی نظیر(پینت جاب،پرچم،داخلی و…) بر روی این کامیون ها هستیم.قبل از اینکه ما بخواهیم این کامیون ها را منتشر کنیم باید از سالم بودن آنها و کار با دیگر DLC ها مطلع شویم.

امکانات جدیدی برای این کامیون ها وجود دارد. کامیون ها دارای چندین داخلی ، روشنایی های زیبای کابین با چراغ های کوچک درون کابین و… همچنین ما نسخه ارتفاع های دیگری در شاری 6*4 داریم به علاوه بسیاری از قطعات کامیون از پایین به بالا همگی قابل ویرایش هستند و هرکس میتوانید اسکانیای خود را به دلخواه خود تهیه و تنظیم کند.

 

ما اطلاع دقیقی از زمان اتمام کار ندارید اما به شما قول میدهیم این کامیون بصورت DLC نخواهد بود و بصورت رایگان و نسخه جدیدی از بازی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت . ما مطمئنیم که 3 ماه انتهایی سال میلادی جاری زمان بسیار جذابی برای Euro Truck Simulator 2 و American Truck Simulator خواهد بود و این کامیون و DLC ایتالیا نیز در همین زمان منتشر خواهند شد…

 

 

 

از بازی لذت ببرید...

 

  • تهیه و ترجمه:تراکز مدرن

 

منبع:www.trucksmodern.vcp.ir


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

نوشتن دیدگاه