تراکز مدرن | TRUCKSMODERN

مرجع تخصصی بازی های کمپانی SCS Software

خبر | ورژن جدید بازی ETS 2 بصورت بتا (آزمایشی) منتشر شد!

نوشته شده توسط: سامان سالمی زاده در ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
 

سلام...

  • نقل قول از سوی شرکت SCS Software

همانطور که در بازی آمریکن تراک گفتیم برای این نسخه یورو تراک ۲ هم کابل های متصل کننده کشنده به تریلر اضافه شده ، ما همچنین کدهای آینه را تغییر دادیم و دید بهتری نسبت به قبل در آینه دارید و اجسام مشاهده شده در آینه به شما نزدیک تر خواهند بود ، علاوه بر این دو ویژگی وقایع جاده ای ، تصادفات طولانی ، از حوادث جزئی تا حوادث بزرگتر ماننده وسائل نقلیه در حال سوختن ، فرود اضطراری هواپیما های کوچک و در نهایت اضافه شدن شاسی ۸×۴ برای اسکانیا نسل جدید S و R همگی در این بروزرسانی حضور خواهند داشت .

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

فیلترینگ جدید برای انتخاب شغل و یا اطلاعات جدید از سفر را در صفحه نمایش کامیون برای شما آماده کرده ایم ، یک تغییر قابل توجه دیگر در این بروز رسانی وجود دارد ، شما اگر از بازی خارج شوید و سپس مجددا شروع کنید یا کامیون را به مکانی مثل تعمیرگاه منتقل کنید ، ترمز دستی شما همیشه بر روی فعال یا ON قرار خواهد گرفت.


  • قابل توجه دارندگان نسخه کرکی:

نسخه بتا 1.31 بازی Euro Truck Simulator 2 فقط برای دارندگان نسخه اورجینال این بازی می باشد. لذا برای بدست آوردن نسخه اصلی و کرکی این بازی باید صبور باشید.

  • دارندگان نسخه اورجینال میتوانند از طریق مسیر زیل بازی خود را به نسخه جدید (بتا) بروز رسانی کنند :

Steam client → LIBRARY → right click on the Euro Truck Simulator 2 → Properties → Betas tab → public_beta → ۱.۳۱ public beta. No password required

ویدیویی در رابطه با یکی از ویژگی های افزوده شده به نسخه جدید.


تهیه و ترجمه: تراکز مدرن

اسکرین شات: SCS Software

منبع: www.trucksmodern.vcp.ir


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

نوشتن دیدگاه